pondělí 16. září 2013

                 the Way out


Somewhere in Hampstead. Tyhle uličky byly jak ztracené v čase. Všude klid, ani noha.Ticho. Šero. .. ...

       Viděl jsem Frankensteina :






 I had a great time there... and a great dream

Of course, a coffe was awesome
                           Mno poblíž jsem našel nějaký hřbitov, jeho zákoutí byly
                 zajímavé. Ten klid uprostřed velkoměsta. Odpočívej v pokoji, broo






 Anglická obydlí jsou pěkná, hodně mi ten styl připomíná Holandsko. Takový barák, to je radost se koukat, natož bydlet v něm.












Hele kámo, tak tady sem bydlel. Nějaký ten čas.





Cesta do Norska byla dlouhá, vyčerpávající. Celej den jsem proseděl v letadle, na letišti a ve vlaku. Ale potkal sem lidi. Zajímavé.

Nakonec mě přivítalo tohle místo, na pár týdnů můj domov. Nakonec?Nazačátek?!
 A toto je domek, kde trávíme čas, stáj, kde tráví čas krávy a v pravo barák, kde spim. All the time...


 Konec pohádky děcka, zase někdy. 

See ya.       

Žádné komentáře:

Okomentovat